نوشته شده توسط : تیزلند

نتایج سنجش و پذیرش پایه ششم به هفتم دبیرستان های استعدادهای درخشان سال تحصیلی 99-1398 اعلام شد. 

 نتایج آزمون ورودی پایه هفتم مدارس سمپاد از طریق سامانه  hoosh.medu.ir اعلام شد. 

جهت مشاهده نتایج ، لازم است داوطلبان با درج کد ملّی و رمز ورود به پنل شخصی خود در سامانه  وارد شده و از نتایج خود مطّلع شوند.

زمان ثبت و ارسال درخواست‌های تجدیدنظر برای پذیرفته‌نشدگان این آزمون ، از روز سه شنبه 15مرداد98 از طریق سامانه  hoosh.medu.ir است.

توجه : در صورت نداشتن رمز ورود همگام(جهت ورود به پنل شخصی)، به مدیر مدرسه یا کارشناس فناوری اداره آموزش و پرورش منطقه محل تحصیل خود مراجعه نمایید.

 

توضیحات تکمیلی: سال گذشته نتایج آزمون تیزهوشان با تاخیر و در تاریخ 21 شهریورماه اعلام شد اما طبق اعلام مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و باشگاه دانش پژوهان جوان، نتایج آزمون تیزهوشان پایه ششم به هفتم امروز، 13 مردادماه، اعلام شد. برای اطلاع دقیق از زمان اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان 99 - 98 پیشنهاد می کنیم عضو کانال تلگرام سرزمین تیزهوش ها شوید .

 



:: موضوعات مرتبط: , اخبار تیزهوشان , ,
:: برچسب‌ها: \"نتایش آزمون تیزهوشان به ششم به هفتم , تاریخ دقیق اعلام نتایج تیزهوشان زمان اعلام نتایج آزمون سنجش ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تیزلند

آزمون سمپاد پایه هفتم امسال هم برگزار می شود

رئیس شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده گفت: در شورای عالی انقلاب فرهنگی مقرر شد همانند گذشته، امسال نیز آزمون های سمپاد برگزار شود. 

به گزارش تیزلند، به نقل ازخبرگزاری ایسنا، زهرا آیت اللهی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در زمینه مصوبه جلسه اخیر این شورا در مورد سمپاد افزود: همانگونه که مهندس ضرغامی عضو شورا هم به درستی اعلام کردند؛ در این جلسه مقرر شد که امسال همانند سال های گذشته، آزمون استعدادهای درخشان (سمپاد) برای دوره متوسطه اول نیز برگزار شود و اصلاحات پیشنهادی شورای عالی آموزش و پرورش که ناظر بر آزمونهای سالهای بعد و وضعیت سمپاد خواهد بود، برای بررسی و تصویب به صحن شورای عالی انقلاب فرهنگی بیاید.

این عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در پاسخ به طرح نظر برخی کارشناسان در زمینه هزینه بر بودن این مدارس برای دولت، هزینه کردن برای استعدادهای درخشان و این مدارس را یک سرمایه گذاری سودآور برای آینده کشور دانست که در آینده ده ها برابر سود خواهد داشت.

وی همچنین مدارس علمیه جدیدی مانند مشکات را به عنوان نمونه مشابهی از مدارس استعدادهای درخشان برای جذب و پرورش استعدادهای برتر و تربیت نخبگان حوزوی برشمرد.

رئیس شورای فرهنگی و اجتماعی زنان و خانواده ضمن اشاره به بندی از مصوبه این شورا تحت عنوان "منشور حقوق و مسئولیت های زنان در نظام جمهوری اسلامی ایران"، در مقابل سند بین المللی حقوق زنان، که علاوه بر شورا در مجلس نیز به عنوان قانون تصویب شده است، اعلام کرد که در این بند بر حمایت از رشد علمی و استفاده از توانمندی های دختران و زنان دارای استعدادهای ویژه تاکید شده است و مدارس استعدادهای درخشان به عنوان بستر مناسبی برای اجرای این قانون هستند.

آیت اللهی یکی دیگر از برکات وجود این مدارس را که دولتی هستند، جذب و پرورش استعدادهای برتر خانواده های کم بضاعت و نیازمند دانستند و گفتند: هم اکنون شاهدیم که برخی از رتبه های برتر کنکور سراسری که هم اکنون در بهترین رشته های دانشگاه های تهران مشغول هستند، از خانواده‌های روستایی و کم بضاعت هستند که با کمک سمپاد توانستند اینگونه موفق شوند و با حذف این مدارس، از ارتقای علمی باز خواهند ماند و در عوض جای خود را به افراد پولداری که قادر به تحصیل در مدارس غیر انتفاعی با شهریه های سنگین هستند، خواهند داد و این با عدالت اجتماعی در تناقض است.

وی در پایان و با تاکید بر رفع نواقص فعلی مدارس سمپاد (از جمله جلوگیری از رشد بی رویه این مدارس در سالهای گذشته) بر تصمیم شورای عالی انقلاب فرهنگی بر حفظ این گونه مدارس تاکید کرد و گفت: همانگونه که روشهای مختلفی غیر از آزمون برای ارزیابی دانش آموزان وجود دارد، می بایست برای رفع اضطراب و نگرانی خانواده ها، به زودی جایگزین مناسبی برای آزمون ورودی سمپاد تعیین کرد. اما نباید مانع ادامه کار آنها که بستر تربیت استعدادهای درخشان بالاخص در خانواده های کم بضاعت هستند شد و وظیفه نهادهای حاکمیتی، رفع مشکلات موجود و ارائه راه حل های مناسب است.



:: موضوعات مرتبط: اخبار تیزهوشان , ,
:: برچسب‌ها: مدارس , استعدادهای برتر , انقلاب فرهنگی , سمپاد , آموزش و پرورش , آزمون ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تیزلند

به دلیل افزایش آلایندگی هوای استان تهران تمام مقاطع تحصیلی به جز شهرستان های دماوند، فیروزکوه، رودهن و پردیس فردا «سه شنبه» تعطیل شد. 

به گزارش تیزلند، به نقل از خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، براساس تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران، تمام مقاطع تحصیلی استان تهران به جز شهرستان‌های، دماوند، فیروزکوه، رودهن و پردیس فردا به دلیل آلودگی هوا تعطیل شدند.

مقرر شدد با مرخصی مادرانی که فرزند محصل دارند، موافقت شود.

بر اساس مصوبات کارگروه کاهش آلودگی هوای تهران، فروش طرح ترافیک روزانه و فعالیت‌های عمرانی شهرداری تهران تعلیق شد و هم‌چنین طرح زوج و فرد فردا سه‌شنبه در شهر تهران، ری و تجریش از درب منزل اجرا خواهد شد.

تردد انواع کامیون و فعالیت‌های صنعتی در تهران به صورت 24 ساعته ممنوع شد.

توصیه می‌شود هموطنان فردا در فضای باز ورزش نکنند. همچنین ورزشگاه‌ها در فضای باز فعالیت نخواهند داشت.

همچنین برای شهروندان چنانچه کار ضروری وجود ندارد، فردا و پس فردا از خودرو استفاده نکنند.



:: موضوعات مرتبط: اخبار تیزهوشان , ,
:: برچسب‌ها: تعطیلی مدارس , مدارس تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تیزلند

اگر در حوزه ی تولید کتاب و آزمون های آموزشی فعالیت دارید. این مطلب را بخوانید. 

خیلی سبز از افراد توانمند در حوزه ی تولید کتاب ها و آزمون های آموزشی ترجیحا با سابقه ی سرپرستی به صورت تمام وقت دعوت به همکاری می نماید.

در صورت تمایل رزومه ی خود را به آدرس ایمیل Hr@kheilisabz.com ارسال کنید.

و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ی 66176397 تماس بگیرید.



:: موضوعات مرتبط: اخبار تیزهوشان , ,
:: برچسب‌ها: کتاب آموزشی , آزمون آزمایشی , ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تیزلند

وزیر آموزش و پرورش بر حذف امتحانات ورودی مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی به عنوان گام اول برای کاهش استرس دانش آموزان خبر داد. 

به گزارش تیزلند، به نقل از خبرگزاری عصرایران، سیدمحمد بطحایی در برنامه زنده تلویزیونی «پیش رو» شبکه چهار سیما درباره روند آموزشی در مدارس به ویژه در دوره ابتدایی عنوان کرد: متاسفانه در مدارس مفاهیمی را آموزش می دهیم که خارج از مدرسه برای دانش آموزان مورد نیاز نیست. بخشی از این اوضاع به دلیل اصراری است که بر این مساله وجود دارد.

وی افزود: باید مبانی درسی در مدارس ما، نیازهای فردی و اجتماعی دانش آموزان باشد. دانش آموزان باید با استفاده از این مفاهیم چگونه صحبت کردن، طرح ریزی کردن برنامه ها و شادی کردن را یاد بگیرند.

وزیر آموزش و پرورش درباره اجرایی شدن سند تحول بنیادین گفت: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش یکی از بهترین اسناد بالادستی است که نقشه راه را برای حرکت ما تعیین کرد و به عنوان یکی از افتخارات آموزش و پرورش مطرح است.

وی افزود : شش سال از اجرای سند گذشته است اما باز هم با محدودیت منابع برای استقرار مواجه بوده ایم. سند باید متوازن اجرا می شد اما چنین شرایطی ایجاد نشده است.

بطحایی تصریح کرد: اجرای سند تحول تنها در اختیار آموزش و پرورش نیست و در مواردی اجرای آن فرادستگاهی است. در مواردی مانند مهارت آموزی ماموریت سایر دستگاه ها نیاز است در واقع نیاز به همگرایی سایر نهادها داریم. طی بررسی های صورت گرفته از سند تحول، یک سوم آن یعنی 30 درصد از آن اجرایی شده و دوسوم آن باقی مانده است.

وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: برای 105هزار مدرسه و 570کلاس درس، یک میلیون نیروی شاغل و 700هزار نیروی بازنشسته، 138میلیون کتاب درسی منتشر می شود.

بطحایی درباره ریشه حجم بالای کاری و مشکلات ناشی از آن اظهار کرد: بخشی از این موضوع به دلیل روش سنتی است که در آموزش و پرورش داریم. هیچ کشوری به اندازه ما نظام متمرکز آموزشی ندارد زیرا از نیروهای توانمند در لایه های پایین تر آموزش و پرورش کمتر استفاده می کنیم.

تصمیم جدید برای کاهش استرس دانش آموزان ابتدایی

بطحایی بیان کرد: امروز تصمیم جدی در آموزش وپرورش گرفتیم که دانش آموزان ابتدایی باید مهارت های زندگی تمرین کنند و باید به این سمت حرکت کنیم.

وی اظهار کرد: تصمیمی بسیار تحولی گرفتیم تا دانش‌آموزان ابتدایی کتاب های تکمیلی و کلاس های مکمل و آزمون نداشته باشند.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: فعالیت های پرورشی اصل آموزش و پرورش در دوره ابتدایی است دانش آموز باید بسیاری از مهارت های جمعی را در مدرسه دنبال کند. کاری شروع کردیم که امیدواریم سال آینده دستاوردهایی را در این مورد اعلام کنم.

وی عنوان کرد: برگزاری هرگونه آزمون در دوره ابتدایی و تجویز کتاب کمک آموزشی اکیدا ممنوع است و برای مدارس تیزهوشان و خاص آزمون در پایه هفتم برگزار نمی کنیم البته برای این مصوبه فشارهای زیادی پیش رو داریم.

بطحایی تصریح کرد: افرادی که منافعی در این برنامه ها دارند به سادگی با این موضوع کنار نمی آیند اما عدالت اجتماعی باید برقرار باشد.



:: موضوعات مرتبط: اخبار تیزهوشان , ,
:: برچسب‌ها: امتحانات ورودی , مدارس نمونه دولتی , مدارس تیزهوشان , دوره ابتدایی ,
:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تیزلند

مدیرکل محیط زیست استان تهران گفت: مدارس ابتدایی، پیش دبستانی و مهدهای کودک تهران به غیر از پردیس ، دماوند و فیروزکوه فردا تعطیل است. 

به گزارش تیزلند، به نقل ازخبرگزاری ایسنا کیومرث کلانتری در خصوص مصوبات کارگروه شرایط ویژه آلودگی هوای استان تهران که به ریاست استاندار تهران در فرمانداری ری برگزار شد،گفت : براساس تصمیم اعضاء کارگروه کلیه مهدهای کودک ، پیش دبستانی و مقطع ابتدایی مدارس استان به جز شهرستانهای پردیس ، فیروزکوه و دماوند برای فردا تعطیل خواهد بود.

وی اظهار داشت: اجرای طرح تردد زوج و فرد از درب منزل و ممنوعیت فروش آرم طرح ترافیک روزانه از سوی شهرداری تهران نیز از دیگر مصوبات جلسه بود.

کلانتری افزود: ممنوعیت فعالیت معادن شن و ماسه، آسفالت وسیمان و توقف فعالیت‌های الاینده برای فردا نیز به تصویب رسید.

دبیر کارگروه شرایط ویژه آلودگی هوا استان تهران با بیان اینکه این تصمیمات به منظور پیش بینی اقدامات لازم برای جلوگیری از افزایش احتمالی آلودگی هوا در روزهای آینده اتخاذ شد، گفت: مقرر شد اورژانس تهران آمادگی کامل برای خدمات رسانی به شهروندان را داشته باشد.

وی تصریح کرد: تشدید برخورد با خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی توسط پلیس راهور از دیگر موضوعات مورد تصویب در این جلسه بود.

به گزارش به نقل از سایت اطلاع رسانی محیط زیست استان تهران (سامات) کلانتری با اعلام ممنوعیت ورود کامیون ها برای امشب ، یاداور شد: تردد هر گونه وسائل نقلیه سنگین دود زا ، فرسوده و فاقد معاینه فنی به شهر تهران تا اول اسفندممنوع می باشد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران از شهروندان خواست تا از هرگونه تردد غیر ضروری در شهر پرهیز نمایند.



:: موضوعات مرتبط: اخبار تیزهوشان , ,
:: برچسب‌ها: مدارس ابتدایی , مدارس تهران , تعطیلی مدارس , ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تیزلند

مدیرکل امور تربیتی و مشاوره وزارت آموزش و پرورش از آماده سازی و ارسال نظام نامه جامع مشاوره مدارس به شورای عالی آموزش و پرورش در دهه اول اسفند ماه خبر داد و گفت: 750 مرکز و هسته مشاوره در سطح شهرستان ها و 32 مرکز تخصصی در مراکز استان ها داریم که خدماتشان برای دانش آموزان رایگان است. 

به گزارش تیزلند، به نقل از خبرگزاری ایسنا، مسعود شکوهی آخرین روند تدوین و تصویب نظام جامع مشاوره را تشریح و اظهار کرد: جلسات نظام جامع مشاوره به صورت مستمر و با حضور اساتید برجسته دانشگاه‌ها در حال برگزاری است و روزهای پایانی خود را طی می‌کند.

وی افزود: پیش نویس سند جامع نظام مشاوره تدوین شده اما ایرادات و اشکالاتی از سوی صاحبنظران و کارشناسان به آن وارد شده بود که در حال رفع آن‌ها هستیم و پیش‌بینی می‌کنیم تا هفته امور تربیتی مدارس که مقارن با هشتم اسفندماه است این سند را نهایی شده و تقدیم شورای عالی آموزش و پرورش کنیم.

به گفته مدیرکل امور تربیتی و مشاوره وزارت آموزش و پرورش این سند جامع نظام راهنمایی و مشاروه را در کل آموزش و پرورش متمرکز و منسجم می‌کند و بخش‌های مختلف اعم از مشاوره سازشی، تحصیلی و شغلی را پوشش می‌دهد.

شکوهی سیاست توسعه کمی مراکز و هسته‌های مشاوره وزارت آموزش و پرورش را در دستور کار ندانست و عنوان کرد: در حال حاضر 750 مرکز و هسته مشاوره در سطح شهرستان‌ها و 32 مرکز تخصصی در مراکز استان‌ها داریم که در راستای کیفیت بخشی آنها حرکت می‌کنیم و در حال حاضر تاکیدی بر افزایش کمی مراکز نداریم.

وی درباره نحوه مراجعه و استفاده از خدمات مراکز مشاوره نیز گفت: هزینه استفاده از خدمات این مراکز برای دانش آموزان رایگان است. طبق قواعدآن دسته از دانش آموزان که نیازمند استفاده از خدمات مشاوره‌ای باشند از سوی مدرسه به مرکز معرفی می‌شوند که باید در نوبت اداری مراجعه کنند؛ همه خدمات در این مراکز و هسته‌های مشاوره ما رایگان است.

مدیرکل امور تربیتی و مشاوره وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه البته سامانه‌ای در حال طراحی است که پرونده الکترونیک سلامت دانش‌آموزان به آن متصل می‌شود عنوان کرد: از این طریق در آینده اطلاعات دانش آموزانی که دچار اختلال و یا مشکلی باشند در سیستم مشخص و از طریق مشاور مدرسه و مراکز مشاوره قابل پیگیری است.

شکوهی افزود: پرونده الکترونیک مشاوره برای دانش آموزان دوره اول متوسطه تشکیل شده است و همه مدارس ملزم هستند برای همه دانش آموزان متوسطه اول پرونده الکترونیک مشاوره‌ای تشکیل بدهند که اطلاعات مربوط به نتایج آزمون های غربالگری، نمرات و .... در آنجا به ثبت می‌رسد.



:: موضوعات مرتبط: اخبار تیزهوشان , ,
:: برچسب‌ها: متوسطه دوره اول , مشاوره مدارس , مشاوره رایگان , پرونده الکترونیک ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تیزلند

برنامه ریزی درسی پایه دوازدهم این برنامه پیشنهاد آقای ادیب قیصری، از مشاوران مدارس مشهور تهران، به دانش آموزان پایه دوازدهم رشته ریاضی برای 14 الی 20 بهمن 96-97 است. دانلود کنید و به دوستان خود هم اطلاع دهید.

 

برنامه مطالعاتی تمام دروس ویژه دانش آموزان پایه دوازدهم رشته ریاضی می باشد .این برنامه توسط جناب آقای مسعود ادیب قیصری،مشاور و مدرس کنکور تهیه و تنظیم شده است .

این برنامه برای یک هفته ( 14 الی 20 بهمن) تنظیم شده از هر زمان که برنامه را دریافت کردید شروع به مطالعه کنید.



:: موضوعات مرتبط: اخبار تیزهوشان , ,
:: برچسب‌ها: آزمون سراسری , برنامه مطالعاتی , پایه دوازدهم , رشته ریاضی , برنامه هفتگی , مشاور تحصیلی ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تیزلند

این برنامه به پیشنهاد آقای ادیب قیصری، از مشاوران مدارس مشهور تهران، به دانش آموزان برای فارغ التحصیلان و پشت کنکوری ها رشته ریاضی از 14 الی 20 بهمن 96-97 است. دانلود کنید و به دوستان خود هم اطلاع دهید.

 

برنامه مطالعاتی تمام دروس ویژه فارغ التحصیلان و پشت کنکوری ها رشته ی ریاضی می باشد .این برنامه توسط جناب آقای مسعود ادیب قیصری، مشاور و مدرس کنکور تهیه و تنطیم شده است .

این برنامه برای یک هفته (14 الی 20 بهمن) تنظیم شده از هر زمان که برنامه را دریافت کردید شروع به مطالعه کنید.


 دانلود برنامه مطالعاتی ویژه فارغ التحصیلان رشته ریاضی (118 KB 



:: موضوعات مرتبط: اخبار تیزهوشان , ,
:: برچسب‌ها: رشته ریاضی , برنامه درسی , فارغ التحصیل رشته ریاضی , برنامه مطالعاتی , کنکور , مدارس تهران , ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تیزلند

این برنامه به پیشنهاد آقای ادیب قیصری، از مشاوران مدارس مشهور تهران، به دانش آموزان برای فارغ التحصیلان و پشت کنکوری ها رشته ی انسانی از 14 الی 20 بهمن 96-97 است. دانلود کنید و به دوستان خود هم اطلاع دهید.

 

برنامه مطالعاتی تمام دروس ویژه فارغ التحصیلان و پشت کنکوری ها رشته ی انسانی می باشد .این برنامه توسط جناب آقای مسعود ادیب قیصری، مشاور و مدرس کنکور تهیه و تنطیم شده است .

این برنامه برای یک هفته (14 الی 20 بهمن) تنظیم شده از هر زمان که برنامه را دریافت کردید شروع به مطالعه کنید.

 

 



:: موضوعات مرتبط: اخبار تیزهوشان , ,
:: برچسب‌ها: رشته انسانی , کنکور , فارغ التحصیلان رشته انسانی , مشاور کنکور , مشاور تحصیلی , برنام تحصیلی , برنامه درسی ,
:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تیزلند

این برنامه پیشنهاد آقای ادیب قیصری، از مشاوران مدارس مشهور تهران، به دانش آموزان پایه نهم (ویژه تیزهوشان) برای شروع سال تحصیلی 96-97 است. دانلود کنید و به دوستان خود هم اطلاع دهید.

 

این برنامه پیشنهاد آقای ادیب قیصری، از مشاوران مدارس مشهور تهران، به دانش آموزان پایه نهم (ویژه تیزهوشان) برای شروع سال تحصیلی 96-97 است. دانلود کنید و به دوستان خود هم اطلاع دهید.

  دانلود برنامه مطالعاتی(14 الی 20 بهمن) ویژه دانش آموزان پایه نهم تیزهوشان (111 KB 


:: موضوعات مرتبط: اخبار تیزهوشان , ,
:: برچسب‌ها: برنامه ریزی درسی , دانش آموزان تیزهوشان , برنامه مطالعاتی , پایه نهم , مدارس تهران , مشاور تحصیلی ,
:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تیزلند

این برنامه پیشنهاد آقای ادیب قیصری، از مشاوران مدارس مشهور تهران، به دانش آموزان پایه نهم برای شروع سال تحصیلی 96-97 است. دانلود کنید و به دوستان خود هم اطلاع دهید.

 

برنامه مطالعاتی تمام دروس ویژه دانش آموزان پایه نهم می باشد .این برنامه توسط جناب آقای مسعود ادیب قیصری، مشاور و مدرس کنکور تهیه و تنطیم شده است .

این برنامه برای یک هفته (14 الی 2 بهمن) تنطیم شده از هر زمان که برنامه را دریافت کردید شروع به مطالعه کنید.

 

 



:: موضوعات مرتبط: اخبار تیزهوشان , ,
:: برچسب‌ها: برنمه مطالعاتی , پایه نهم , انش آموزان پایه نهم , برنامه ریزی درسی , برنامه تحصیلی , کنکور , امتحانات درسی ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تیزلند

این برنامه پیشنهاد آقای ادیب قیصری، از مشاوران مدارس مشهور تهران، به دانش آموزان پایه هشتم برای شروع سال تحصیلی 96-97 است. دانلود کنید و به دوستان خود هم اطلاع دهید.

 

 برنامه مطالعاتی تمام دروس ویژه دانش آموزان پایه هشتم می باشد .این برنامه توسط جناب آقای مسعود ادیب قیصری، مشاور و مدرس کنکور تهیه و تنطیم شده است .

این برنامه برای یک هفته (14 الی 20 بهمن) تنطیم شده از هر زمان که برنامه را دریافت کردید شروع به مطالعه کنید.

 

 



:: موضوعات مرتبط: اخبار تیزهوشان , ,
:: برچسب‌ها: مشاور تحصیلی , برنامه ریزی درسی , پایه هشتم , دانش آموزان پایه هشتم , کنکور , برنامه مطالعاتی , ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تیزلند

این برنامه پیشنهاد آقای ادیب قیصری، از مشاوران مدارس مشهور تهران، به دانش آموزان پایه هفتم برای شروع سال تحصیلی 96-97 است. دانلود کنید و به دوستان خود هم اطلاع دهید.

 

 برنامه مطالعاتی تمام دروس ویژه دانش آموزان پایه هفتم می باشد .این برنامه توسط جناب آقای مسعود ادیب قیصری، مشاور و مدرس کنکور تهیه و تنطیم شده است .

این برنامه برای یک هفته (14 الی 20 بهمن) تنطیم شده از هر زمان که برنامه را دریافت کردید شروع به مطالعه کنید.

 

 



:: موضوعات مرتبط: اخبار تیزهوشان , ,
:: برچسب‌ها: مشاور مدارس , پایه هفتم , برنامه مطالعاتی , کنکور , برنامه ریزی درسی , ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تیزلند

این برنامه پیشنهاد آقای ادیب قیصری، از مشاوران مدارس مشهور تهران، به دانش آموزان پایه هفتم برای شروع سال تحصیلی 96-97 است. دانلود کنید و به دوستان خود هم اطلاع دهید.

 

 برنامه مطالعاتی تمام دروس ویژه دانش آموزان پایه هفتم می باشد .این برنامه توسط جناب آقای مسعود ادیب قیصری، مشاور و مدرس کنکور تهیه و تنطیم شده است .

این برنامه برای یک هفته (14 الی 20 بهمن) تنطیم شده از هر زمان که برنامه را دریافت کردید شروع به مطالعه کنید.

 

 



:: موضوعات مرتبط: اخبار تیزهوشان , ,
:: برچسب‌ها: مشاور مدارس , پایه هفتم , برنامه مطالعاتی , کنکور , برنامه ریزی درسی , ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تیزلند

به درخواست ششمی های عزیز، آزمون آنلاین پایه ششم را در سایت قرار دادیم. برای مطالعه کامل متن خبر کلیک کنید. 

آزمون جامع علوم پایه ششم(خیلی سبز) در سایت قرار گرفت.

آزمون چه تاریخی در دسترس قرار میگیرد؟

از11 بهمن ماه 1396. در هر ساعتی که تمایل داشته باشید می توانید در آزمون شرکت کنید.

هدف آزمون های جامع آنلاین چیست؟

هدف آزمون های جامع آنلاین این هست که قبل از آزمون اصلی خودتون رو بسنجید و ببینید در حل سوالات کدوم فصل ضعیف هستید و نقطه ضعف خودتون رو به قوت تبدیل کنید.

منبع آزمون چیست؟

منبع آزمون،کتاب جامع تیزهوشان ششم 6*6 (خیلی سبز)  هست که در صورت تمایل می تونید از سایت نیمکت این کتاب عالی را تهیه کنید (به سایت www.nimkatbook.ir مراجعه کنید)

برای شرکت در آزمون چه کار باید کرد؟

شرکت در این آزمون ها رایگانه و فقط کافیه عضو سایت باشید و با نام کاربری و رمز عبور شخصی خودتون وارد سایت بشوید.



:: موضوعات مرتبط: اخبار تیزهوشان , ,
:: برچسب‌ها: پایه ششم , آزمون آنلاین , آزمون جامع علوم , کتاب جامع , آزمون آزمایشی , ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تیزلند

جشن «سیمرغ و پروانه ها» با حضور دانش آموزان سراسر کشور همزمان با برگزاری سی و ششمین جشنواره فیلم فجر با نمایش پنج فیلم منتخب سینمای کودک و نوجوان در سینماهای جشنواره برگزار می شود. 

به گزارش تیزلند، به نقل از خبرگزای ایلنا، حبیب ایل‌بیگی (قائم مقام بنیاد سینمایی فارابی) گفت: در پی اجرای سیاست‌های سازمان سینمایی مبنی بر توجه به سینمای کودک و نوجوان و همچنین ایجاد زمینه‌های مناسب برای حضور هرچه بیشتر دانش‌آموزان و کودکان و نوجوانان درسینماها در روزهای مختلف سال و همچنین تاکید رییس سازمان سینمایی در این زمینه، پنج فیلم منتخب سینمای کودک و نوجوان درسانس صبح روزهای برگزاری سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در سینماهای میزبان جشنواره در تهران و سراسر کشور اکران خواهد شد.

به گفته ایل‌بیگی، در این برنامه که جشن بزرگ «سیمرغ و پروانه‌ها» نام دارد، برنامه‌های متنوعی از قبیل: دیدار دست‌اندرکاران پنج فیلم یاد شده با دانش‌آموزان حاضر در سالن‌های سینماهای جشنواره، دیدار هنرمندان شاخص عرصه سینمای کودک و نوجوانان با دانش‌آموزان و آیتم‌های شاد مرتبط با جشن‌های پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و دهه فجر پیش‌بینی شده که اجرا می‌شود.

قائم‌مقام بنیاد سینمایی فارابی افزود: فیلم‌های «قهرمانان کوچک»، «دنیای کیف‌ها»، «فیلشاه»، «دزد و پری 2» و «شکلاتی» به‌مدت پنج روز از چهاردهم تا هجدهم بهمن ماه سال‌جاری در سالن‌های اصلی سینماهای مردمی جشنواره در تهران شامل: تماشا، کیان، راگا، ماندانا، استقلال، اریکه ایرانیان، مگامال 1، جوان، چهارسو1، فرهنگ1، گراند سینما کوروش و سالن اصلی سینما آزادی در تهران و همچنین سینماهای منتخب نمایش‌دهنده فیلم‌های جشنواره در مراکز استان‌ها به صورت رایگان برای دانش‌آموزان اکران می‌شوند. همچنین پنج ویژه برنامه نیز برای این فیلم‌ها در سینماهای فرهنگ، کوروش، استقلال، ماندانا و راگا طراحی شده که هرکدام در یکی از روزهای یاد شده، برگزار خواهد شد.

حبیب ایل بیگی در خاتمه خاطرنشان ساخت: جشن بزرگ «سیمرغ و پروانه‌ها» توسط کارگروه تخصصی سینمای کودک بنیاد سینمایی فارابی با همکاری تشکل تازه تاسیس «مرکز توسعه سینمای کودک و نوجوان» که توسط جمعی از فعالان سینمای کودک شکل گرفته و همچنین مرکز مردم نهاد «سامانه اردویی مدارس» و نیز مشارکت ادارات کل آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌های سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: مدارس استان تهران برای استفاده از این برنامه و انجام هماهنگی حضور دانش‌آموزان خود در سالن‌های سینما می‌بایست از طریق شماره تلفن: 75259000-021 اقدام و در استان‌ها نیز از طریق ادارات کل آموزش و پرورش استان مربوطه اقدام کنند.



:: موضوعات مرتبط: اخبار تیزهوشان , ,
:: برچسب‌ها: ادارات کل آموزش و پرورش , مدارس تهران , دانش آموزان شهر تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تیزلند

وزیر آموزش و پرورش از برنامه وزارتخانه اش برای اصلاح ساختار مدارس تیزهوشان خبر داد و تصریح کرد: به معنای واقعی این تعداد دانش آموز تیزهوش در کشور وجود ندارد. 

به گزارش تیزلند، به نقل از خبرگزاری برنا، سید محمد بطحایی با اشاره به تعداد زیاد مدارس تیزهوشان در کشور، گفت: تمام دانش‌آموزانی که در مدارس تیزهوشان کشور مشغول به تحصیل هستند را نمی‌توان جزء دانش‌آموزان تیزهوش و نابغه حساب کرد.

او تصریح کرد: به دلیل کثرت مدارس تیزهوشان، دانش‌آموزان بسیاری وارد این مدارس می‌شوند؛ اگرچه این دانش‌آموزان پرتلاش و مستعد هستند اما نمی‌توان همه آنها را جز افراد نخبه و نابغه به شمار آورد.

وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: آموزش و پرورش برای اصلاح ساختار مدارس تیزهوشان و تعداد این مدارس برنامه‌ای در نظر دارد و قرار است طی دو هفته آینده این برنامه اعلام شود؛ چرا که به معنای واقعی این تعداد دانش‌آموز تیزهوش در کشور وجود ندارد.



:: موضوعات مرتبط: اخبار تیزهوشان , ,
:: برچسب‌ها: وزارت آموزش و پرورش , مدارس تیزهوشان , دانش آموزان تیزهوش , برنامه مدارس , ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تیزلند

به درخواست هشتمی های عزیز، آزمون آنلاین پایه هشتم را در سایت قرار دادیم. برای مطالعه کامل متن خبر کلیک کنید. 

 آزمون مبحثی ریاضی فصل( آمار و احتمالات) پایه 8 اُم (خیلی سبز) در سایت قرار گرفت.

آزمون چه تاریخی در دسترس قرار میگیرد؟

از 9 بهمن ماه 1396. در هر ساعتی که تمایل داشته باشید می توانید در آزمون شرکت کنید.

هدف آزمون های مبحثی آنلاین چیست؟

هدف آزمون های مبحثی آنلاین این هست که قبل از آزمون اصلی خودتون رو بسنجید و ببینید در حل سوالات کدوم فصل ضعیف هستید و نقطه ضعف خودتون رو به قوت تبدیل کنید.

منبع آزمون چیست؟

منبع آزمون کتاب ریاضی  تیزهوشان 8 اُم(خیلی سبز) هست که در صورت تمایل می تونید از سایت نیمکت این کتاب عالی را تهیه کنید (به سایت www.nimkatbook.ir مراجعه کنید)

برای شرکت در آزمون چه کار باید کرد؟

شرکت در این آزمون ها رایگانه و فقط کافیه عضو سایت باشید و با نام کاربری و رمز عبور شخصی خودتون وارد سایت بشوید.



:: موضوعات مرتبط: اخبار تیزهوشان , برنامه ریزی درسی , ,
:: برچسب‌ها: کتاب ریاضی , پایه هشتم , آزمون آنلاین , برنامه مطالعاتی , نمونه سوال , ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تیزلند

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران گفت: تمام مدارس تهران فردا دایر است. 

به گزارش تیزلند، به  نقل از خبرگزاری فارس، علیرضا راهپیما مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران  اظهار داشت: تمامی مدارس شهر تهران فردا دایر است و به فعالیت عادی خود می پردازند.

 

وی از مدیران مدارس، معاونین و مسئولین خدماتی واحدهای آموزشی شهر تهران درخواست کرد تا نسبت به آماده سازی مدارس و بررسی سیستم گرمایشی و مهیا کردن مدرسه برای حضور دانش آموزان اقدام کنند.

 مدارس تهران طی دو روز گذشته به دلیل بارش برف و لغزندگی معابر تعطیل بودند.



:: موضوعات مرتبط: اخبار تیزهوشان , ,
:: برچسب‌ها: وزارت آموزش و پرورش , مدارس تهران , تعطیلات مدارس , دانش آموزان مدارس ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تیزلند

در پی ادامه بارش برف و یخبندان، تمام مدارس شهرستان های تهران فردا دوشنبه 9 بهمن ماه تعطیل است. 

به گزارش تیزلند، به نقل از خبرگزاری فارس، اصغر خلیلی رئیس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران  گفت: با توجه به ادامه بارش برف و یخبندان تمام مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در دو نوبت صبح و عصر روز دوشنبه 9 بهمن ماه تعطیل است.

  به دلیل بارش برف و لغزندگی معابر، تمام مدارس استان تهران امروز در دو نوبت صبح و عصر تعطیل بود.



:: موضوعات مرتبط: اخبار تیزهوشان , ,
:: برچسب‌ها: وزارت آموزش و پرورش , مدارس شهر تهران , مقاطع تحصیلی , مدارس شهرستانهای تهران , تعطیلات مدارس تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تیزلند

رئیس سازمان مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به تغییر سازوکار تعیین شهریه مدارس غیردولتی و در پاسخ به اینکه چرا برخی مدارس اقدام به دریافت مبلغی از شهریه به صورت علی الحساب کرده و به نوعی پیش ثبت نام انجام می دهند گفت: این کار مطلقا درست نیست؛ میزان شهریه را قبل از خرداد اعلام و این الگوی شهریه را به جد پیگیری و دنبال می کنیم. 

ه گزارش تیزلند، یه نقل از خبرگزاری ایسنا، مجتبی زینی وند با اشاره به تغییر روند تعیین شهریه مدارس غیردولتی اظهار کرد: برای سال آینده ساز و کاری در نظر گرفتیم و کارگروهی در سطح منطقه تعیین کردیم که شهریه را با توجه به مقتضیات منطقه مشخص کند.

وی افزود: اگر موسس به شهریه معترض بود می‌تواند مراتب اعتراض خود را به شورای نظارت استان و در نهایت به شورای نظارت مرکزی اعلام کند.

رئیس سازمان مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه تفاهم‌نامه‌ای میان آموزش و پرورش منطقه و موسس مدرسه غیردولتی منعقد خواهد شد که موسس حتما باید به آن شهریه عمل کند گفت: قبلا این فرآیند وجود نداشت و امسال برای آنکه موسسان را به دریافت مبلغی که معین شده مقید کنیم این سازوکار را در نظر گرفتیم.

زینی وند در پاسخ به اینکه چرا برخی مدارس اقدام به دریافت مبلغی از شهریه به صورت علی‌الحساب کرده و به نوعی پیش ثبت نام انجام می‌دهند گفت: این کار مطلقا درست نیست؛ میزان شهریه را قبل از خرداد اعلام و این الگوی شهریه را به جد پیگیری و دنبال می‌کنیم.

وی درباره نظارت بر عملکرد مدارس غیردولتی و بکارگیری نیروهای متخصص در این مدارس عنوان کرد: ماموریتی به مناطق داده شده که حتما عملکرد مدارس را رصد کرده و بازدیدهایی از آنها داشته باشند. اگر مدارسی شهریه اضافه از والدین دریافت کنند حتما پیگیری و برخورد مناسب با قانون با متخلف صورت می‌گیرد.

رئیس سازمان مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه نظارت را از دو سه سال پیش شروع کردیم گفت: اطلاعات افرادی که در مدارس غیردولتی تدریس می‌کنند در سامانه‌ای ثبت می‌شود و اکنون نیروهای غیرمرتبط در مدارس کمتر حضور دارند. همچنین برای معلمان مدارس غیردولتی دوره‌های ضمن خدمت تدارک دیده می‌شود و اعتبار سنجی و توانمندسازی معلمان را دنبال می‌کنیم.



:: موضوعات مرتبط: اخبار تیزهوشان , ,
:: برچسب‌ها: مدارس غیردولتی , شهریه مدارس , وزارت آموزش و پرورش , دانش آموزان مدارس غیر دولتی , معلمان مدارس , شهریه علی الحساب , ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تیزلند

برنامه ریزی درسی پایه دوازدهم این برنامه پیشنهاد آقای ادیب قیصری، از مشاوران مدارس مشهور تهران، به دانش آموزان پایه دوازدهم رشته انسانی برای 7 الی 13 بهمن 96-97 است. دانلود کنید و به دوستان خود هم اطلاع دهید.

 

برنامه مطالعاتی تمام دروس ویژه دانش آموزان پایه دوازدهم رشته انسانی می باشد .این برنامه توسط جناب آقای مسعود ادیب قیصری،مشاور و مدرس کنکور تهیه و تنظیم شده است .

این برنامه برای یک هفته (7 الی 13 بهمن) تنظیم شده از هر زمان که برنامه را دریافت کردید شروع به مطالعه کنید.

 

 

»



:: موضوعات مرتبط: اخبار تیزهوشان , ,
:: برچسب‌ها: مشاور کنکور | سایت مشاوره تحصیلی | روش صحیح برنامه ریزی درسی | جدول برنامه ریزی درسی | برنامه ریزی تحصیلی| برنامه ریزی آموزشی | برنامه ریزی آموزشی پایه دوازدهم | روش برنامه ریزی درسی |پایه دوازدهم | دوازدهم | ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تیزلند

برنامه ریزی درسی ویژه پایه یازدهم این برنامه پیشنهاد آقای ادیب قیصری، از مشاوران مدارس مشهور تهران، به پایه یازدهم رشته تجربی برای 7 تا 13 بهمن 96-97 است. دانلود کنید و به دوستان خود هم اطلاع دهید.

 

برنامه مطالعاتی تمام دروس ویژه پایه یازدهم رشته تجربی می باشد. این برنامه توسط جناب آقای مسعود ادیب قیصری، مشاور و مدرس کنکور تهیه و تنطیم شده است.

این برنامه برای یک هفته  (7 تا 13 بهمن) تنطیم شده از هر زمان که برنامه را دریافت کردید شروع به مطالعه کنید.

 

 



:: موضوعات مرتبط: اخبار تیزهوشان , ,
:: برچسب‌ها: برنامه درسی پایه یازدهم | برنامه ریزی تحصیلی | برنامه ریزی درسی | جدول برنامه ریزی روزانه | جدول برنامه ریزی درسی پایه یازدهم | جدول برنامه ریزی برای درس خواندن | مشاوره برنامه ریزی درسی | دفتر برنامه ریزی روزانه زندگی | نحوه برنامه ریزی درسی | مشاوره درسی آنلاین | روش صحیح برنامه ریزی درسی | بهترین روش برنامه ریزی درسی | برنامه مطالعاتی روزانه | نحوه برنامه ریزی درسی ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تیزلند

برنامه ریزی درسی ویژه پایه یازدهم این برنامه پیشنهاد آقای ادیب قیصری، از مشاوران مدارس مشهور تهران، به پایه یازدهم رشته ریاضی برای 7 تا 13 بهمن 96-97 است. دانلود کنید و به دوستان خود هم اطلاع دهید.

 

برنامه مطالعاتی تمام دروس ویژه پایه یازدهم رشته ریاضی می باشد. این برنامه توسط جناب آقای مسعود ادیب قیصری، مشاور و مدرس کنکور تهیه و تنطیم شده است.

این برنامه برای یک هفته  (7 تا 13 بهمن) تنطیم شده از هر زمان که برنامه را دریافت کردید شروع به مطالعه کنید.

 

 



:: موضوعات مرتبط: اخبار تیزهوشان , ,
:: برچسب‌ها: برنامه درسی پایه یازدهم | برنامه ریزی تحصیلی | برنامه ریزی درسی | جدول برنامه ریزی روزانه | جدول برنامه ریزی درسی پایه یازدهم | جدول برنامه ریزی برای درس خواندن | مشاوره برنامه ریزی درسی | دفتر برنامه ریزی روزانه زندگی | نحوه برنامه ریزی درسی | مشاوره درسی آنلاین | روش صحیح برنامه ریزی درسی | بهترین روش برنامه ریزی درسی | برنامه مطالعاتی روزانه | نحوه برنامه ریزی درسی ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تیزلند

برنامه ریزی درسی ویژه پایه یازدهم این برنامه پیشنهاد آقای ادیب قیصری، از مشاوران مدارس مشهور تهران، به پایه یازدهم رشته انسانی برای 7 تا 13 بهمن 96-97 است. دانلود کنید و به دوستان خود هم اطلاع دهید.

 

برنامه مطالعاتی تمام دروس ویژه پایه یازدهم رشته انسانی می باشد. این برنامه توسط جناب آقای مسعود ادیب قیصری، مشاور و مدرس کنکور تهیه و تنطیم شده است.

 

این برنامه برای یک هفته  (7 تا 13 بهمن) تنطیم شده از هر زمان که برنامه را دریافت کردید شروع به مطالعه کنید.

 

 


:: موضوعات مرتبط: اخبار تیزهوشان , ,
:: برچسب‌ها: برنامه درسی پایه یازدهم | برنامه ریزی تحصیلی | برنامه ریزی درسی | جدول برنامه ریزی روزانه | جدول برنامه ریزی درسی پایه یازدهم | جدول برنامه ریزی برای درس خواندن | مشاوره برنامه ریزی درسی | دفتر برنامه ریزی روزانه زندگی | نحوه برنامه ریزی درسی | مشاوره درسی آنلاین | روش صحیح برنامه ریزی درسی | بهترین روش برنامه ریزی درسی | برنامه مطالعاتی روزانه | نحوه برنامه ریزی درسی ,
:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تیزلند

برنامه ریزی درسی پایه دهم این برنامه پیشنهاد آقای ادیب قیصری، از مشاوران مدارس مشهور تهران، به دانش آموزان پایه دهم رشته انسانی برای 7 الی 13 بهمن 96-97 است. دانلود کنید و به دوستان خود هم اطلاع دهید.

 

برنامه مطالعاتی تمام دروس ویژه دانش آموزان پایه دهم رشته انسانی می باشد. این برنامه توسط جناب آقای مسعود ادیب قیصری، مشاور و مدرس کنکور تهیه و تنطیم شده است.

 

 


:: موضوعات مرتبط: اخبار تیزهوشان , ,
:: برچسب‌ها: برنامه ریزی درسی پایه دهم| برنامه ریزی درسی دقیق برای دهم|برنامه درسی صحیح| برنامه ریزی تحصیلی| نمونه برنامه ریزی درسی | برنامه ریزی درسی روزانه | روش برنامه ریزی درسی | برنامه مطالعه | چگونگی برنامه ریزی | برنامه ریزی برای مطالعه | برنامه مطالعاتی روزانه ,
:: بازدید از این مطلب : 348
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تیزلند

برنامه ریزی درسی پایه دهم این برنامه پیشنهاد آقای ادیب قیصری، از مشاوران مدارس مشهور تهران، به دانش آموزان پایه دهم رشته ریاضی برای 7 الی 13 بهمن 96-97 است. دانلود کنید و به دوستان خود هم اطلاع دهید.

 

برنامه ریزی درسی پایه دهم این برنامه پیشنهاد آقای ادیب قیصری، از مشاوران مدارس مشهور تهران، به دانش آموزان پایه دهم رشته ریاضی برای 7 الی 13 بهمن 96-97 است. دانلود کنید و به دوستان خود هم اطلاع دهید.

 
 


:: موضوعات مرتبط: اخبار تیزهوشان , ,
:: برچسب‌ها: برنامه ریزی درسی پایه دهم| برنامه ریزی درسی دقیق برای دهم ریاضی|برنامه درسی صحیح| برنامه ریزی تحصیلی| نمونه برنامه ریزی درسی | برنامه ریزی درسی روزانه | روش برنامه ریزی درسی | برنامه مطالعه | چگونگی برنامه ریزی | برنامه ریزی برای مطالعه | برنامه ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تیزلند

برنامه ریزی درسی پایه دهم این برنامه پیشنهاد آقای ادیب قیصری، از مشاوران مدارس مشهور تهران، به دانش آموزان پایه دهم رشته تجربی برای 7 الی 13 بهمن 96-97 است. دانلود کنید و به دوستان خود هم اطلاع دهید.

 

برنامه مطالعاتی تمام دروس ویژه دانش آموزان پایه دهم رشته تجربی می باشد. این برنامه توسط جناب آقای مسعود ادیب قیصری، مشاور و مدرس کنکور تهیه و تنطیم شده است.

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: اخبار تیزهوشان , ,
:: برچسب‌ها: برنامه ریزی درسی پایه دهم| برنامه درسی صحیح| برنامه ریزی تحصیلی| نمونه برنامه ریزی درسی | برنامه ریزی درسی روزانهروش برنامه ریزی درسی , برنامه مطالعه , چگونگی برنامه ریزی , برنامه ریزی برای مطالعه , برنامه مطالعاتی روزانه ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تیزلند

این برنامه پیشنهاد آقای ادیب قیصری، از مشاوران مدارس مشهور تهران، به دانش آموزان پایه نهم (ویژه تیزهوشان) برای شروع سال تحصیلی 96-97 است. دانلود کنید و به دوستان خود هم اطلاع دهید.

 

برنامه مطالعاتی تمام دروس ویژه دانش آموزان پایه نهم (ویژه تیزهوشان)  می باشد .این برنامه توسط جناب آقای مسعود ادیب قیصری، مشاور و مدرس کنکور تهیه و تنطیم شده است .

 

این برنامه برای یک هفته (7 الی 13 بهمن) تنطیم شده از هر زمان که برنامه را دریافت کردید شروع به مطالعه کنید.

 

»» دانلود برای اعضا امکان پذیر است. عضویت رایگان است و کمتر از 30 ثانیه طول می کشد!!!!

 

 



:: موضوعات مرتبط: اخبار تیزهوشان , ,
:: برچسب‌ها: برنامه مطالعاتی دانش آموزان پایه نهم تیزهوشان , برنامه هفتگی دانش آموزان سمپاد , برنامه ریزی تحصیلی پایه نهم تیزهوشان , برنامه مطالعاتی پایه نهم تیزهوشان , برنامه ریزی تحصیلی پایه نهم , برنامه هفتگی پایه نهم تیزهوشان ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تیزلند

 

این برنامه پیشنهاد آقای ادیب قیصری، از مشاوران مدارس مشهور تهران، به دانش آموزان پایه نهم برای شروع سال تحصیلی 96-97 است. دانلود کنید و به دوستان خود هم اطلاع دهید.

 

 

برنامه مطالعاتی تمام دروس ویژه دانش آموزان پایه نهم می باشد .این برنامه توسط جناب آقای مسعود ادیب قیصری، مشاور و مدرس کنکور تهیه و تنطیم شده است .

این برنامه برای یک هفته (7 الی 13 بهمن) تنطیم شده از هر زمان که برنامه را دریافت کردید شروع به مطالعه کنید.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: اخبار تیزهوشان , ,
:: برچسب‌ها: برنامه ریزی تحصیلی پایه نهم , برنامه درسی پایه نهم , برنامه مطالعاتی ویژه دانش آموزان پایه نهم , جدول برنامه ریزی درسی پایه نهم , برنامه درسی پایه نهم , برنامه ریزی تحصیلی 96-97 ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تیزلند

این برنامه پیشنهاد آقای ادیب قیصری، از مشاوران مدارس مشهور تهران، به دانش آموزان پایه هشتم برای شروع سال تحصیلی 96-97 است. دانلود کنید و به دوستان خود هم اطلاع دهید.

 

 برنامه مطالعاتی تمام دروس ویژه دانش آموزان پایه هشتم می باشد .این برنامه توسط جناب آقای مسعود ادیب قیصری، مشاور و مدرس کنکور تهیه و تنطیم شده است .

 

این برنامه برای یک هفته (7 الی 13 بهمن) تنطیم شده از هر زمان که برنامه را دریافت کردید شروع به مطالعه کنید.

 



:: موضوعات مرتبط: اخبار تیزهوشان , ,
:: برچسب‌ها: دانش آموزان پایه هشتم , برنامه مطالعاتی , مشاور کنکور ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تیزلند

این برنامه پیشنهاد آقای ادیب قیصری، از مشاوران مدارس مشهور تهران، به دانش آموزان پایه هفتم برای شروع سال تحصیلی 96-97 است. دانلود کنید و به دوستان خود هم اطلاع دهید.

برنامه مطالعاتی ویژه دانش آموزان پایه هفتم برنامه مطالعاتی تمام دروس ویژه دانش آموزان پایه هفتم می باشد .این برنامه توسط جناب آقای مسعود ادیب قیصری، مشاور و مدرس کنکور تهیه و تنطیم شده است .

این برنامه برای یک هفته (7 الی 13 بهمن) تنطیم شده از هر زمان که برنامه را دریافت کردید شروع به مطالعه کنید.

 



:: موضوعات مرتبط: اخبار تیزهوشان , ,
:: برچسب‌ها: دانش آموزان پایه هفتم , مشاورکنکور , ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تیزلند

مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی گفت: مدارس غیردولتی قبل از ابلاغ دستورالعمل ثبت نام از سوی وزارت آموزش و پرورش، اجازه تبلیغ و پیش ثبت نام ندارند. 

به گزار ش تیزلند، به نقل از خبرگزاری فارس،مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی گفت:مدارس غیردولتی قبل از ابلاغ دستورالعمل ثبت‌نام از سوی وزارت آموزش و پرورش، اجازه تبلیغ و پیش‌ثبت‌نام ندارند.

مجید طهرانیان مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: انجام زود هنگام فرایند ثبت‌نام موجب ایجاد استرس و نگرانی دانش‌آموزان می‌شود، بر این اساس مدارس غیردولتی نباید زودتر از ارسال دستورالعمل مربوطه، فعالیت‌های تبلیغاتی و گزینش دانش‌آموزان را آغاز کنند.

وی ادامه داد: در صورت تصویب شورای نظارت و سیاست‌گذاری وزارت آموزش و پرورش، دستورالعمل مذکور تا آخر بهمن ماه به استان‌ها ارسال می شود.



:: موضوعات مرتبط: اخبار تیزهوشان , ,
:: برچسب‌ها: مدارس غیردولتی , آموزش و پرورش , مراکز غیردولتی , وزارت آموزش و پرورش ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تیزلند

مجید تهرانیان مدیرکل مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: از سال 97 درصدی از شهریه مدارس در حوزه کیفیت بخشی به برنامه های مهارت محور اختصاص می یابد. 

به گزار ش تیزلند، به نقل از خبرگزاری ایسنا،مدیرکل مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: از سال 97 درصدی از شهریه مدارسدر حوزه کیفیت بخشی به برنامه های مهارت محور اختصاص می‌یابد.

مجید تهرانیان ، با اشاره به سیاست مهارت محوری در مدارس اظهار کرد: امروز بحث مهارت بسیار حائز اهمیت و دغدغه مهم جامعه است، متاسفانه مدارس ما در بسیاری موارد فقط نگاه تئوریکال دارند و دانش آموزان را تحت کمپرس و فشار یادگیری‌هایی قرار می‌دهند که برخی از آنها در آینده کاربردی برایشان ندارد.

وی افزود: از سوی دیگر خانواده‌ها هزینه‌های سنگینی صرف آموزش‌هایی می‌کنند که شاید ضرورتی نداشته باشد.

مدیرکل مدراس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه باید بتدریج این رویکردها را تغییر دهیم و بر مهارت آموزی متمرکز شویم گفت: مهارت فنی، مهارت اجتماعی و مهارت زندگی، مهارت اقتصادی و سایر مواردی که فرزندانمان در آینده به آن احتیاج پیدا می‌کنند از جمله آنهاست.

تهرانیان افزود: از سال 97 درصدی از شهریه مدارس در حوزه کیفیت بخشی را به برنامه های مهارت محور اختصاص می‌دهیم، بر این اساس بتدریج شروع می‌کنیم و از ضریب برنامه‌های تئوری محور کاسته و ضریب برنامه‌های مهارت محور را بالا می‌بریم و مدارس را به این سمت هدایت کنیم.

وی تاکید کرد: باید خانواده‌ها را نیز آگاه کنیم. خانواده‌های نباید در سال 96 با نگاه دهه 60 فرزندان خود را تربیت کنند در حالی که باید این آگاهی را داشته باشند که دهه 90 با دهه 60 به شدت متفاوت است، در دهه 60 ، 400 هزار نفر در کنکور شرکت می کردند و 20 هزار نفر پذیرفته می‌شدند اما امروز دانشگاههای ما صندلی خالی دارند و حساسیت کنکور همانند قبل نیست.

مدیرکل مدراس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: از سوی دیگر از اعتبار مدرک تحصیلی هم کاسته شده است. در دهه 60 ملاک استخدام مدرک بود زیرا اغلب جذب دستگاه‌های دولتی می‌شدند؛ اکنون دیگر دولت استخدام ندارد و اکثرا جذب موسسات خصوصی می‌شوند. مدرک اکنون برای موسسات خصوصی در درجه دوم اهمیت است و برخورداری از مهارت و کارایی در درجه اول قرار دارد.

تهرانیان با تاکید بر اینکه باید رویکردها به سمت مهارت محوری برود و بچه‌ها را ناچار نکنیم حتما دکتر و مهندس شوند زیرا نگاه خطرناکی است اظهار کرد: اگر قرار باشد همه مهندس شوند چه کسی مشاغل دیگر را اداره می‌کند؟



:: موضوعات مرتبط: اخبار تیزهوشان , ,
:: برچسب‌ها: مدارس غیردولتی , برنامه های مهارت محور , وزارت آموزش و پرورش , شهریه مدارس , ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تیزلند

احتمالاً نام کتاب پدر پولدار و پدر بی پول را شنیده اید، کتابی جذاب در مورد هوش اقتصادی و اینکه ذهن یک انسان ثروتمند چگونه پول به دست می آورد.اما... 

احتمالاً نام کتاب پدر پولدار و پدر بی پول را شنیده‌اید، کتابی جذاب در مورد هوش اقتصادی و اینکه ذهن یک انسان ثروتمند چگونه پول به دست می‌آورد. اما نکته‌ی جالبی در این کتاب هست که به خوبی در ابتدای راه جلب توجه می‌کند و آن وقتی است که رابرت کیوساکی نویسنده‌ی کتاب تفاوت عمده‌ی نگاه دو پدر در مورد آموزش را بیان می‌کند.

کیوساکی می‌نویسد که: هر دو به من توصیه می‌کردند خوب درس بخوانم پدر بی پول توصیه می‌کرد که زیاد درس بخوانم تا بتوانم در شرکت خوبی کار کنم. ولی پدر پولدار توصیه می‌کرد زیاد درس بخوانم تا بتوانم موسسه خوبی برای خریدن پیدا کنم.

در هر دو دیدگاه پدر پولدار و پدر بی پول اهمیت درس خواندن هویداست گرچه نتیجه‌ای که از درس خواندن به دست می‌آید متفاوت است ولی هر دو والد می‌دانند که آینده‌ای که در آن فرزند بی اطلاع و فاقد سواد لازم باشد چندان روشن نیست. و این همان نقطه‌ای است که باید به آن خوب فکر کرد، بدون آموزش درست و زچندان نمی‌توان آینده‌ی خوبی برای فرزندان متصور شد.

خواه‌ناخواه آگاهی به همین موضوع باعث می‌شود که والدین با هر زمینه‌ی فکری در تلاش باشند تا برای فرزندانشان یک آموزش خوب را فراهم کنند تا بتوانند آینده‌ی مناسبی برای فرزندانشان بسازند. از آموزش زبان انگلیسی در مقاطع پایین گرفته تا کلاس‌های کنکور و آزمون‌های مختلف.

نمی‌توان انکار کرد که بذر موفقیت یک انسان بستگی به نوع آموزش و دیدگاهی دارد که در کودکی و نوجوانی نسبت به موفقیت و آموزش در او کاشته می‌شود.

به خاطر همین فشار زیادی به والدین از این نظر وارد می‌شود چون وقتی فرزندان در زندگی‌شان موفق نیستند این والدین هستند که خود را مقصر قلمداد می‌کنند که نتوانسته‌اند به درستی با فرزندشان برخورد کنند. والدین هستند که استرس بیکاری یا نرسیدن به هدف فرزندانشان را به بار می‌کشند.

از سوی دیگر به این دلیل که یک مادر عهده دار تربیت و آموزش فرزندان است می‌توان گفت که قسمت اعظم این بار بر دوش مادران است. یک مادر به اندازه‌ی فرزندش استرس شب امتحان، استرس قبولی در رشته‌ی مورد علاقه، استرس دیر رسیدن به جلسه‌ی کنکور را دارد. شاید این سوال مطرح باشد که چگونه می‌توان از بار این فشار کاست؟

درست است که فشار بسیاری به بچه‌ها به خاطر این موضوع وارد می‌شود ولی عمده‌ی استرس نیز به والدین منتقل می‌شود چون با استرس و اضطراب عدم موفقیت فرزندانشان روبرو می‌شوند.

ولی چگونه می‌توان از این استرس‌ها کاست و یا راهی برای بهبود آموزش فرزندان یافت که بتوان سریع‌تر به نتیجه رسید؟

کلوپ مادران هوشمند

کلوپ مادران هوشمند که در یک سال پیش تاسیس شده است به سوالات متعددی جواب می‌دهد. بسیاری از این سوالات پیرامون نحوه‌ی پیشرفت فرزندان در امتحانات، امتحانات تیزهوشان، کنکور و برنامه ریزی درسی است.

با طرح سوال و جواب در این کلوپ شما می‌توانید به جواب سوالات خود برسید، طرز کار این کلوپ بسیار ساده است با وارد کردن ایمیل و پرسش خود جواب‌ها را بگیرید و یا با مشاورین در ارتباط باشید.

اگر گشتی هم در مبحث‌های قبلی داشته باشید امکان زیادی دارد که جواب سوالات خود را بیابید. سوالاتی مانند برنامه ریزی برای درس خواندن، روتین شدن جریان یادگیری در فرزندان، آزمون تیزهوشان و ....

به تمامی این سوالات به طور صریح و مختصر پاسخ داده شده است. مشاورین در کلوپ مادران هوشمند علاوه بر

پاسخ دهی به صورت متن، پرسش‌های بسیار پر تکرار و ویژه را از طریق ویدئو پاسخ می‌دهند.

کلوپ مادران هوشمند همچنین با در اختیار گذاشتن مشاورینی به مادرانی که سوال های ویژه دارند این امکان را فراهم می‌سازد که بدون محدودیت سوالات خود را بپرسید. هرکجای ایران که باشید با طرح سوال در کلوپ مادران هوشمند می‌توانید به نتیجه برسید. اگر مشکلات آموزش فرزندانتان ذهن شما را درگیر کرده است کلوپ مادران هوشمند راهی آسان برای یافتن جواب است.



:: موضوعات مرتبط: اخبار تیزهوشان , مطالب و مقالات علمی , ,
:: برچسب‌ها: هوش اقتصادی , موفقیت تحصیلی , تربیت و آموزش فرزندان , کلاس‌های کنکور , پیشرفت فرزندان , امتحانات تیزهوشان ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تیزلند

تحصیل و آموزش یک دوران گذرا نیست بلکه مسیری است که باید با حوصله و صبوری طی کرد اغلب سوالات والدین در مورد نوجوانان است که چگونه باید درس بخوانند تا موفق شوند، والدین با دغدغه های بیشماری روبرو هستند به طور مثال کودکانی که علاقه ای به درس خواندن نشان نمی دهند. 

تحصیل و آموزش یک دوران گذرا نیست بلکه مسیری است که باید با حوصله و صبوری طی کرد اغلب سوالات والدین در مورد نوجوانان است که چگونه باید درس بخوانند تا موفق شوند، والدین با دغدغه‌های بیشماری روبرو هستند به طور مثال کودکانی که علاقه‌ای به درس خواندن نشان نمی‌دهند. یا برنامه ریزی و تداخل اوقات درسی با سایر برنامه های کودکان...این موضوع گاهی حتی منجر به بحث‌های خانوادگی شده است و دیده شده است که نارضایتی والدین از نتایج تحصیلی فرزندان منجر به وارد کردن آسیب‌های شخصیتی به فرزندن شده است.

معمولا والدین چه سوالاتی در زمینه‌ی موفقیت تحصیلی فرزندانشان دارند؟

بسیاری از والدین و به خصوص مادران می پرسند که چگونه می‌توانند از استعداد تحصیلی فرزندانشان آگاه شوند. و یا چه رشته‌ای برای فرزندشان بهتر است، چه مدرسه‌ای برای کودکانشان مناسب است، بچه‌ها چطور باید برنامه ریزی کنند؟ چه برنامه‌هایی باید برای موفقیت تحصیلی گذاشت و ...

خبر خوب این است که کلوپ مادران هوشمند برای پاسخ دهی به همین سوالات و ارائه‌ی راهکارها ساخته شده است. کلوپ مادران هوشمند با هدف مشاوره برای تدبیر و برنامه ریزی والدین در زمینه‌ی آموزشی و تحصیلی در سال 96 راه اندازی شده است. این کلوپ که زیر مجموعه‌ی گروه آموزشی تیز لند است درصدد است که به سوالات والدین در زمینه‌ی آموزش و تحصیل فرزندان و همچنین مشکلات والدین با فرزندان در این زمینه پاسخ دهد.

در موارد بسیاری مشاهده شده است که مشکلات سوء تربیت در دوران کودکی سبب بروز مشکلات تحصیلی در نوجوانی می‌شود و همین عدم تلاش و موفقیت منجر به انتخاب بد رشته و در نهایت انتخاب و نا گریزی در انتخاب شغل در بزرگ‌سالی شده است و چه بسا اگر والدین در این زمینه‌ها به ویژه در زمینه‌ی تحصیلی هوشمندانه عمل می‌کردند فرزندشان با این مشکل مواجه نمی‌شدند. ولی چه باید کرد؟

والدین چگونه می‌توانند مشکلات تحصیلی فرزندانشان را حل کنند؟

این سوالی است که والدین به عنوان سرپرست و مسئول فرزندانشان می‌پرسند و در جواب باید گفت که والدین باید با آگاهی از مشکلات تحصیلی فرزندانشان سریعاً در زمینه‌ی رفع و رجوع آن گام بردارند. باید توجه داشت که حتی اگر این مشکلات حل نشود باید سعی در کاستن فشارهای وارد شده از آن کرد تا فرزندانتان بتوانند با انگیزه به ادامه‌ی راه بپردازند.

کلوپ مادران هوشمند چگونه کار می‌کند؟

کلوپ مادران هوشمند وابسته به سایت تیزلند است و هدف سایت تیز لند نیز برطرف کردن نیازهای آموزشی است. همه‌ی مشاورین در سایت تیز لند درصدد رفع سوالات و مشکلات مردم در زمینه‌ی تدریس و آموزش هستند و کلوپ مادران هوشمند نیز با هدف یافتن راه حل برای مشکلات فرزندان و برنامه ریزی و همچنین کاستن فشارهای خانواده‌ها در مورد موفقیت تحصیلی تشکیل شده است.

این کلوپ به وسیله‌ی مشاورین برتر و مجرب اداره می‌شود و با پاسخ دهی به سوالات تحصیلی و مشاوره به والدین و فرزندان برای آموزش بهتر درصدد توفیق روند درسی است.

چه موضوعاتی در کلوپ مادران هوشمند مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد؟

اکثریت موضوعاتی که در کلوپ مادران هوشمند مورد بحث قرار می‌گیرد دغدغه‌های والدین برای درس خواندن فرزندان هستند، سوالاتی از این قبیل که چرا کودک من علاقه‌ای به درس خواندن نشان نمی‌دهد؟ چگونه فرزندم را به درس خواندن علاقه‌مند کنم، آزمون تیزهوشان چیست و چگونه برگزار می‌شود؟ چگونه باید برای درس خواندن فرزندم برنامه ریزی کنم؟ و...

بسیاری از این دغدغه‌ها که به صورت مشترک هستند در قالب مطالب و ویدئوها پاسخ داده می‌شوند. در این میان سوالات ویژه‌ای نیز پرسیده می‌شود که شما می‌توانید برای رفع و رجوع آن با مشاورین صحبت کنید.

ولی مادران تنها مشترکان این کلوپ نیستند، بسیاری از بچه‌ها نیز برای یافتن راه حل مشکلاتشان به این کلوپ می‌آیند.

چگونه در کلوپ مادران هوشمند عضو شوم؟

این کار بسیار ساده است به آدرس بروید و پرسش‌های خود را مطرح کنید. قبلاً می‌توانید از بابت اینکه سوالات و اطلاعات شما کاملاً محرمانه خواهد بود اطمینان یابید. در فرم مورد نظر سوالاتی از ارزشیابی کیفی از شما خواهد شد و سپس پرسش خود را بپرسید و ثبت نام صورت می‌گیرد. ثبت نام به صورت رایگان صورت می‌گیرد و شما می‌توانید برای رفع مشکلات درسی فرزندان یا خودتان به بانک پرسش و پاسخ این کلوپ بروید.

کلوپ مادران هوشمند باور دارد که برای هر سوالی جوابی وجود دارد و هیچ مشکلی به وجود نمی‌آید مگر اینکه برایش راه حلی وجود داشته باشد. موفقیت تحصیلی و برنامه ریزی درسی چندان آرزوی دست نیافتنی نیست فقط باید موانع را از سر راه برداشت و تلاش ما هدفمند باشد.

در نقطه‌ای که هم والدین و هم فرزندان اتحاد داشته باشند تا بتوانند فردایی بهتر را رقم بزنند.

 

 



:: موضوعات مرتبط: اخبار تیزهوشان , ,
:: برچسب‌ها: سوالات تحصیلی , مشاوره به والدین و فرزندان , موفقیت تحصیلی , برنامه ریزی درسی ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تیزلند

به درخواست پنجمی های عزیز، آزمون آنلاین پایه پنجم را در سایت قرار دادیم. برای مطالعه کامل متن خبر کلیک کنید. 

آزمون جامع علوم پایه پنجم دبستان (دکتر شاکری) در سایت قرار گرفت.

آزمون چه تاریخی در دسترس قرار میگیرد؟

از 3 بهمن ماه 1396. در هر ساعتی که تمایل داشته باشید می توانید در آزمون شرکت کنید.

هدف آزمون های جامع آنلاین چیست؟

هدف آزمون های جامع آنلاین این هست که قبل از آزمون اصلی خودتون رو بسنجید و ببینید در حل سوالات کدوم فصل ضعیف هستید و نقطه ضعف خودتون رو به قوت تبدیل کنید.

منبع آزمون چیست؟

منبع آزمون کتاب 13 آزمون تحلیلی شب امتحانی (دکتر شاکری) از انتشارات تیزهوشان هست که در صورت تمایل می تونید از سایت نیمکت این کتاب عالی را تهیه کنید (به سایت www.nimkatbook.ir مراجعه کنید)

برای شرکت در آزمون چه کار باید کرد؟

شرکت در این آزمون ها رایگانه و فقط کافیه عضو سایت باشید و با نام کاربری و رمز عبور شخصی خودتون وارد سایت بشوید.



:: موضوعات مرتبط: اخبار تیزهوشان , ,
:: برچسب‌ها: آزمون آنلاین , پایه پنجم , آزمون جامع علوم , پایه پنجم دبستان , آزمون های جامع آنلاین ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تیزلند

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با اشاره به افزایش بیش از 450 هزار نفری جمعیت دوره پیش دانشگاهی در سال تحصیلی آتی، گفت: از سال آینده دوره پیش دانشگاهی که تا کنون 24 ساعته بود، 35 ساعته خواهد شد. 

به گزارش تیزلند، به نقل از خبرگزاری ایسنا، علی زرافشان  با اشاره به استلزامات و چالش‌های استقرار پایه دوازدهم در سال تحصیلی آتی اظهار کرد: به سال آخر تغییرات ساختاری 3-3-6 می‌رسیم و سال آینده پایه دوازدهم در دوره دوم متوسطه مستقر خواهد شد.

وی افزود: قبلا پایه دوازدهم همان دوره پیش دانشگاهی و مخصوص شاخه نظری بود، اما در ساختار جدید برای همه شاخه‌ها و رشته‌هاست.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه تا سال قبل 430 هزار دانش آموز در مقطع پیش دانشگاهی داشتیم گفت: این رقم در سال 97 به حدود 900 هزار نفر می‌رسد. در واقع سال آینده با افزایش بیش از 450 هزار نفری جمعیت دانش‌آموزی در این مقطع روبرو می‌شویم که باید فضا، تجهیزات و نیروی انسانی برای آنها فراهم شود.

زرافشان ادامه داد: از این میزان حدود 330 هزار نفر مربوط به شاخه فنی و حرفه‌ای و کاردانش‌اند.

وی با بیان اینکه تا کنون در شاخه‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش دو پایه تخصصی داشتیم که با استقرار ساختار جدید این مقطع سه پایه خواهد شد، اظهار کرد: بر این اساس به فضا، هنرآموز و تجهیزات جدید نیاز پیدا می‌کنیم و باید ساماندهی کارگاه‌های هنرستانی نیز انجام شود.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش همچنین اعلام کرد: از سال آینده دوره پیش دانشگاهی که تا کنون 24 ساعته بود، 35 ساعته خواهد شد. نیروی انسانی برای این دوره 50 درصد افزایش می‌یابد و در واقع تغییراتی در مولفه‌های نیروی انسانی،‌ فضا و تجهیزات خواهیم داشت.

به گفته وی، طبق جدول برنامه درسی، دوره پیش دانشگاهی 24 ساعته است اما دو سال گذشته در شورای عالی آموزش و پرورش مصوب شد که همه پایه ها 35 ساعته شوند، بر همین اساس دو سه درس جدید به این مقطع افزوده شد.

زرافشان افزود: از هم اکنون به حوزه جذب نیروی انسانی ورود کردیم و در حال بررسی ورودی‌های سال آینده هستیم، تراز نیروی انسانی را در سطح منطقه تعیین می‌کنیم و ساماندهی از طریق روش‌های جذب نیرو از محل فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های شهید رجایی و فرهنگیان و آزمون‌های استخدامی را دنبال می‌کنیم. مسلما برای سال آینده بخشی از نیروی مورد نیاز از طریق این روش‌ها و بخشی از طریق حق‌التدریس تامین خواهد داشت.

وی در پاسخ به اینکه آیا با کمبود فضای فیزیکی در هنرستان‌ها روبرو نخواهید شد گفت: ساماندهی فضاها نیز در دستورکار قرار گرفته تا ظرفیت فعلی مدارس و هنرستان‌ها را با ظرفیت اسمی آن تطبیق دهیم و حداکثر بهره وری را داشته باشیم. احتمالا از روش‌های دیگری چون دو نوبته شدن هنرستان‌ها و افزایش خرید خدمات در شاخه کاردانش نیز استفاده خواهیم کرد.



:: موضوعات مرتبط: اخبار تیزهوشان , ,
:: برچسب‌ها: آموزش و پرورش , فنی و حرفه‌ای , کاردانش , برنامه درسی , دوره پیش دانشگاهی , جدول برنامه درسی ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تیزلند

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش اقدامات ویژه ای انجام داده تا آنچه سازمان سنجش می خواهد را تا حدودی تامین کند، ولی به نظر می رسد این سازمان به هر دلیلی مایل نیست کنکور حذف شود. 

به گزار ش تیزلند، به نقل از خبرگزاری ایسنا،  مهدی نوید ادهم کنکور را حلقه وصلی بین آموزش و پرورش و آموزش علمی دانست و گفت: در طراحی این روش پذیرش دانشجو باید هم منافع آموزش و پرورش و اهداف این نظام و همچنین منافع و اهداف آموزش عالی تامین شود که از نظر ما، اهداف آموزش و پرورش را این روش پذیرش دانشجو تامین نمی کند.

وی افزود: به دلیل آسیب های فرهنگی، اجتماعی و روانی که کنکور برای دانش آموز و خانواده‌اش به وجود می آورد و فرآیند یاد دهی و یادگیری را مشکل می کند، سال هاست که فریاد می زنیم و به این روش پذیرش معترض هستیم.

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش به قانون حذف کنکور اشاره و بیان کرد: مجلس وارد بحث شده است و دو بار قانونی را تنظیم کرد که بر اساس آن اگر عملیاتی می شد امید بود که کنکور حذف شود اما به دلایلی تاکنون موفق نشده است و یکی از این دلایل که دوستان آموزش عالی در سازمان سنجش بیان می کنند این است که آزمون‌های آموزش و پرورش استاندارد نیست.

وی با طرح پرسشی عنوان کرد: باید مسئله دیگری را مطرح کرد که آیا دوستان ما در سازمان سنجش بطور دقیق، علمی و جدی باور دارند که این روش کنکور را باید تغییر دهند یا حذفش کنند و یا خیر؟ اگر باور دارند آن زمان می توانیم وارد مذاکره شویم و روشی را انتخاب کنیم که هم تامین کننده اهداف آنها باشد و هم تامین کننده اهداف ما وگرنه ما در درون سیستم خودمان سال هاست که امتحاناتی را برگزار می کنیم و از نظر خودمان هم معتبر است و بر اساس آن مدارک تحصیلی مان را صادر می کنیم.

نوید ادهم افزود: از زمانی که بحث قانون سنجش و پذیرش دانشجو مطرح شد، واژه سوابق تحصیلی مطرح شد که باید بر اساس استانداردها باشد تا مورد تائید سازمان سنجش قرار بگیرد. از آن زمان آموزش و پرورش اقدامات ویژه‌ای را انجام داد که آنچه را که آنها می خواهند تا حدودی تامین کند. اقدامات خیلی خوبی انجام شد و بر اساس آن سوابقی هم تقدیم دوستان شد ولی به نظر می رسد به دلیل اینکه آنها به هر دلیلی مایل نیستند کنکور حذف شود، لذا نپذیرفتند و مقداری هم که پذیرفتند اصطلاحا تاثیر مثبت می دهند.

وی که در برنامه رادیو گفت‌وگو صحبت می‌کرد، به برخی از اقدامات آموزش و پرورش برای تامین نظر سازمان سنجش برای حذف یا جایگزین کردن کنکور پرداخت و گفت: امتحانات بصورت نهایی و سوال و زمان واحد در کل کشور برگزار می شود. در تصحیح اوراق سربرگ اوراق برداشته می شود و امنیتی در طراحی، توزیع سوالات و در برگزاری جلسات امتحانات لحاظ می شود. استفاده از فناوری های جدید و تاسیس بانک اطلاعات و سوالات، مسیرهایی است که تاکنون طی کردیم هرچند قطعا این اقدامات نهایی نیست و می تواند بهتر از این هم انجام شود اما مشروط بر اینکه مطمئن باشیم دوستان ما در سازمان سنجش به وعده خود عمل کنند.



:: موضوعات مرتبط: اخبار تیزهوشان , ,
:: برچسب‌ها: آموزش و پرورش , سازمان سنجش , کنکور , امتحانات , سوابق تحصیلی ,
:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 فروردين 1397 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد